درباره ما

شرکت آب تراز صنعت آریا در سال 1394 با فعالیت در زمینه تامین تجهیزات گرمایشی و تهویه مطیوع در تهران تاسیس شد.هدف از تاسیس شرکت آب تراز صنعت آریا ارائه راهکارهای هوشمندانه در زمینه گرمایش با سطح انرژی پایین،راندمان بالا و کیفیت همراه با اهمیت به محیط زیست و حداقل هزینه تعمیرات بوده است.مهم تریت ویژگی یک محصول در ارائه،استفاده از بستر تولیدات بر پایه تکنولوژی به روز و برتر دنیا و کیفیت آن محصول می باشد که امروزه همگام بودن با اهمیت به محیط زیست،فعالیت بر روی برندهای دوستدار محیط زیست و هوشمندسازی در بهبود روند تولیدات بر پایه استفاده بهینه در مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت می باشد.شرکت آب تراز صنعت آریا با تلاش و مطالعه بر پایه بیش از 40 سال تجربه موسسین و مدیران خود به دنبال همکاری با برند های مطرح دنیا سعی در اجرای موارد ذکر شده داشته است.

شرکت آب تراز صنعت آریا در اولین سال فعالیت خود با همکاری برند IMP PUMPS محصول کشور اسلوونی که پیشرو در تولید محصولات پمپ هوشمند با بهره وری در انرژی و دوستدار محیط زیست می باشد واردات پمپ های این برند را انحصارا در سبد کالای خود قرار دادیم که با افتخار طیف گسترده ای از انواع مدل های این برند را در بازار با خدمات پس از فروش شرکت عرضه می کنیم.

در سالهای اخیر شرکت آب تراز صنعت آریا اقدام به تولید محلول های افزودنی ایمن ساز ضد رسوب و ضد خورندگی در سیستم های گرمایشی جهت جلوگیری از مستهلک شدن سیستم موتورخانه ای کرده ایم.

ارائه خدمات پس از فروش توسط بخش فنی شرکت آب تراز صنعت آریا با بهره گیری از دانش مهندسین مجرب این مجموعه یکی از اهداف اصلی ما می باشد که همواره سهی بر پیشرفت این بخش از مجموعه را جهت رضایت خاطر مشتریان داشته ایم. 

پروژه انجام شده
0 +
پروژه در حال اجرا
0 +
مشتری راضی
0 +
نیروی انسانی
0 +

ارائه خدمات 7 روز هفته

درباره آی.ام.پی

آی.ام.پی پمپ تولید کننده پمپ و سیستم های پمپاژ و کارخانه آن در شهر کومندا کشور اسلوونی واقع در مجموعه کشور های اتحادیه اروپا (منطقه شینگن) است.این شرکت تمامی مراحل طراحی ، توسعه،تولید و خدمات پس از فروش پمپ ها و سیستم های پمپاژ را ارائه می دهد. با محصولات و خدماتی که متعلق به خودش یا با همکاری شرکای استراتژیک ارائه می دهد، شرکت خود را به عنوان تامین کننده راهکارهای یکپارچه معرفی کرده است.آی.ام.پی به واسطه اینکه یک شرکت حرفه ای و متخصص است.تمامی چالش های انتفال سیالات را حل کرده است.این رویکرد،شرایط کارکرد بهینه صنعتی و خانگی محصولات را تضمین می کند.بیش از 96 درصد تولیدات آی.ام.پی در بیش از 80 کشور جهان به فروش می رسد. شرکت در زمینه پمپ های موتور تر نوآور است و گواهینامه کیفیت مدیریت ISO 2015:9001 را نیز اخذ کرده است.

کارخانه آی.ام.پی

تاریخچه آی.ام.پی

آی.ام.پی پمپ در سال 1326 هجری شمسی (1947) تاسیس شد و تا پایان دهه 80 میلادی بخشی از مجموعه آی.ام.پی بود. در بین سالهای 1376(1997) و 1378 خصوصی شد تا اینکه در سال 1379 با تغییر ساختار و نام جدید آی.ام.پی.دی.او.او فعالیت خود را ادامه داد.با ورود اسلوونی به اتحادیه اروپا،یک آغاز دوباره برای توسعه قدرتمند در بازار تغییر کرده اتحادیه اروپا ایجاد شد.هم اکنون،سرمایه گذاری در توسعه بازاریابی،فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک همگام با یکدیگر در آی.ام.پی توسعه پیدا کرده است.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین